måndag 30 maj 2011

Skapa.......

Hej!
En liten sommar plantering i en gummikruka har fått ta plats på trappen på framsidan. Här tillsammans med två "ägg" i betong från Interflora Ebba. Den vita fina blomman i planteringen har jag fått av dottern.

En tändsticksask av modell större har kommit till i skapar hörnan. Lite annat har det oxå blivit men det får bli en annan dag.



Nu ska jag ta en tur till växthus och trädgård. En stilla kväll utan BLÅST!!! så skönt. Gillar inte när det blåser.

Ha en skön kväll!
Kram Katha

4 kommentarer:

  1. Visst är det härligt med sommarblommor! I morgon är det dags för mig att plantera lite så att det blir fint till långhelgen. Fin tändsticksask! Det var länge sen jag gjorde en - nu gav du mig inspiration att göra en.
    Ha en bra dag och lycka till! KRAM!

    SvaraRadera
  2. Så fint du har det på din trappa!!!
    Ha det bra!
    KRAM

    SvaraRadera
  3. Så fina blommor, och vilken söt tändsticksask du gjort! Tack snälla för kommentaren hos mig, både jag och syster blev naturligtvis jätteglada!
    Kram
    Petra

    SvaraRadera
  4. Ville titta in och önsak en skön långhelg, vill du se nya glashuset så har jag gjort ett nytt inlägg :) kramen

    SvaraRadera