söndag 26 maj 2013

Skapat till fröna....

HEJ!

Här njuts det av en underbar försommar tid.
Loppisbesök,god mat och gott att dricka i goda vänners sällskap avlöser varandra. Vilken härlig tid det är just nu!

För några veckor sedan visade jag er fina planteringspinnar jag fått i present av en mycket god vän,de var inte bara fina de gav mig inspiration att göra egna.

Å här kommer resultatet.

Kanske de får följa med på någon marknad eller så hamnar de kanske i min egen kryddodling. Skulle du vilja ha är de lätta att skicka;))

Så här fin var "mammas pojke" när han i veckan skulle gå på bal.


Kram till er alla!
Katha


11 kommentarer:

  1. Studentbal, det är roligt. Och att
    se alla festklädda ungdomar, man minns
    ju sin egen bal. Jättefina krydd-
    pinnar, du är bra på och tillverka.
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  2. Vilka fina kryddpinnar!!! Och vad fint du textar!!! Här i stan var det också studentbal igår, men vi får vänta ett par år till innan det är dotterns tur. Stilig son du har!!! Det är ju lite ovanligt att se ens barn så finklädda, det ska ju oftast bara vara slitna jeans och säckiga tröjor iallafall så är det så hos oss :0)
    Ha det gott!!! Kram Maria

    SvaraRadera
  3. Så fina! och visst blir det extra roligt att odla då:)
    Härlig tid med studentbalen,underbart och se alla dessa fina ungdomar!Önskar dig en finfin söndag! Utan regn,spöregn hos oss..kramizar...

    SvaraRadera
  4. Så fin han var inför balen, din son. Här i Uppsala har det formligen kryllat av festklädda ungdomar den senaste tiden. En härlig tid i en studentstad som denna.
    Så fina pinnarna blev. Jag håller oxå på att samla inspiration till pinnar att ha i växthuset nu. Kanske det blir några liknande dina.

    Ha en skön mors dag nu!

    Kram Åsa.

    SvaraRadera
  5. Vilken snygging. Min snygging ligger och sover i bilen på väg hem från Hallsberg. Helt slut.
    Fina kryddpinnar. Tycker absolut du ska ta med dem till Violan.
    Tack för erbjudandet om hjälp. Det är ju nybörjarkurs så att färglägga kanske man inte lär sig. Kul ska det bli i alla fall.
    Bara säg till om du behöver nåt från mig. Kraaaaam

    SvaraRadera
  6. Så fina kryddpinnar och vilken stilig ung man som ska på bal, alltid ett minne för livet, mina barn pratar om dessa händelser än! Jag mailar till dig under veckan om lite beställning! Kram Iréne

    SvaraRadera
  7. Fina kryddpinnar..,tar du med till Violan? ,hoppas du haft en bra dag och balen blev bra för sonen,
    kram Rosa

    SvaraRadera
  8. Bara det lilla med kryddpinnar gör att det blir så extra fint....pricken över i.et....Visst är det trevligt att se sina barn riktigt uppkklädda? man blir så stolt över dem liksom!! Min nr tre tog studenten i fjol...Kramen Lisbeth

    SvaraRadera
  9. Hej hej! så stilig grabb ♥ tycker de blir så ståtliga när de klär upp sig! ha en fin vecka Katha ..kram Jessica

    SvaraRadera
  10. Fina kryddpinnar =) Men du är ju så påhittig och flitig! Stilig son, studentfirande på gång alltså!
    Hade vi här förra året så då vet jag att du har massor av att stå i.

    Jag undrar om jag kan få skicka med dej 2 st & tecken till en kollega till dej som önskar handla av mej? I så fall kan jag svänga förbi och lämna dem hos dej!
    Ha det gott!
    KRAM Camilla

    SvaraRadera
  11. Så fina planteringspinnar, både dekorativt och praktiskt. Jag tror ofta att jag ska minnas vad jag satt för olika frön i krukorna, men sällan blir det så, och då är de väldigt bra att ha.. =)
    Så stilig han är, din son, så roligt med bal och student, en härlig tid!
    Må så gott!
    Kram Petra

    SvaraRadera