söndag 5 februari 2012

VET DU ?

Ibland faller man för saker man hittar i butiken utan att veta varför. Senast jag var i secondhand butiken föll jag för denna? Ja inte vet jag vad det är men den tilltalade mej. Vet du kanske vad det är? Damerna i butiken trodde att det kanske var en äggdelare eller en spenat hackare eller något man gör kakor med,ja som ni hör var det många bud om vad jag fyndade. Så hjälp mig gärna med svaret. Vad har jag fallit för?

Visst är det bra att ha block liggande på olika ställen där man kan skriva ner tankar och infall som dyker upp i huvudet innan man glöm dem.
Att de sen blir en prydnad där de ligger gör ju inget. Här följer lite bilder på block som jag dekorerat till kommande försäljning både på vårmarknaden hos Violan och till butiken Det Lilla Hönshuset och har du inte vägarna förbi där  men skulle vilja ha ett kan du om du vill beställa dem av mig här på bloggen. Skicka bara ett mail.





baksida

Framsida

Baksida

Framsida

Baksida



Hoppas ni har en bra vecka framför er och ett stort tack för alla goa tankar och ord ni ger.

SöndagsKram Katha

8 kommentarer:

  1. Mycket fina block!!
    Ha en skön söndagkväll!
    KRAMIS Camilla

    SvaraRadera
  2. Vilket fint redskap.. :) Men vad den används till vet jag dock inte. Önskar dej en fin vecka! Kram Tilda

    SvaraRadera
  3. Vilken konstig sak. Har faktiskt ingen aning. Men så söta block. Ett sånt skull man ju ha.
    Kram Pernilla♥

    SvaraRadera
  4. Jag såg en sån i Underbara Claras blogg, kaksnurra kallar hon den. Kika här: http://www.underbaraclaras.com/claras-recept/kaksnurra/

    SvaraRadera
  5. Jättefina block, jag har alltid block liggandes framme. Jag är en riktig "listskrivare" :-)

    SvaraRadera
  6. Underbara block vännen men vad det är du har köpt vet jag ej. Fråga gulliga Pia med bloggen Skogslyckan. Hon har koll på allt gammalt.
    Kram Agneta

    SvaraRadera
  7. Vilken fin blogg du har:-) Gillar verkligen dina kort, ljus och tavlor. Vilken talang:-D

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  8. Har ingen aning om vad det är för något...
    Fint pyssel till marknaden ser jag... Känner igen pippin :))
    Kram
    Marie

    SvaraRadera