onsdag 11 januari 2012

Vårkort

Hejsan alla bloggisar!

Idag har jag avverkat min halva första arbetsvecka efter en lång skön ledighet. Det är kul att vara tillbaka igen och få träffa alla. Men oj vad man är trött efter tre mycket långa och sena arbetsdagar i sträck man är inte van. Å saknaden efter skolan finns där och lockar till lite nya tankar.










Så tiden för att skapa är inte så stor men lusten finns så en liten stund ibland slår jag mig ner och skapar lite nytt.  Idag visar jag er några änglakort som jag skapat i rosa och turkos den senaste tiden  med tankar på den kommande våren.

Önskar er nu en skön kväll med en stor kram till er alla för alla goa kommentarer ni ger de sporrar verkligen och jag blir så himla glad av varenda en.
Kram Katha

10 kommentarer:

  1. Mycket fina kort! Du kommer att sälja massor av dina fina kort på vårmarknaden hos Violan!
    Ha en fin kväll!
    KRAMIS Camilla

    SvaraRadera
  2. Jag är verkligen svag för dina kort ♥ nu ser jag att våren smygit sig in hos dig ;) vackert! kram kram Jessica

    SvaraRadera
  3. "Pastelligt" och vårlikt! Ses snart på lite fika!
    Kram!

    SvaraRadera
  4. hejsan!!

    jag vet, visst är det tufft att köra igång igen, tur att du har lite pyssel att falla tillbaka på då du är ledig.vad jobbar du med då du inte gör kort? Vilka härliga vårkort;))

    kram ELLINOR

    SvaraRadera
  5. Du hör till dom lyckliga som har delningsknapp, för jag kan kommentera hos dig. Jättefina kort, det är verkligen vårkänsla på dom.
    Ha en fin söndag
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  6. Åh vad fina. Såna vill jag ha i nätbutiken :O)
    Kul att du är med i min utlottning.
    Sköt om dig
    Kram Agneta

    SvaraRadera
  7. Hej!
    Vilken jättemysig blogg du har.
    Jag har sett såå mycket fint här.
    Mvh Onkis.

    SvaraRadera
  8. Åh vilka vackra kort. Färgkombinationen får en verkligen att tänka på våren.

    Önskar dig en härlig start på den nya veckan

    SvaraRadera
  9. hejsan vännen!

    du har ngt att hämta hos mig;))
    kramelikram ELLINOR

    SvaraRadera
  10. Jättefina kort! Jag fick väldans lust att göra lite kort nu... :)
    Kram
    Marie

    SvaraRadera