söndag 19 juni 2011

Längtar.....

Hej!

Längtar ni som jag efter en blå himmel just nu?
Här har regnet öst ner hela dagen,men just nu är det uppehåll.
Denna grå dag gav mej längtan och inspiration till att göra några kort i just färgen blå.
De kanske kan passa någon som fyller år,ung som gammal....


Tyvärr ville inte kameran som jag ville så ....

Helgens övriga små händelser ska ni få se bilder på en annan dag.

En extra kram till alla er som lämnar en kommentar. Jag blir så glad och lycklig för var och en.
Ha nu en riktigt skön sen kväll!
Kram Katha

10 kommentarer:

  1. Blått är flått eller är det vått ;) ja i dag har det varit vått iaf det är helt klart. Men med regnställ så kan man ju vara ute ändå.
    Men jag är glad att det höll upp i går när jag hade kurs =).
    Fina kort du gör finns minsann något som passar alla!
    KRAMAR

    SvaraRadera
  2. Ja, här har det varit mest regn hela helgen också. Brukar säga att blommorna behöver det, men nu räcker det nog för ett tag... =)
    Vilka härliga kort du gjort!
    Önskar dig en solig måndag!
    Kram
    Petra

    SvaraRadera
  3. God morgon!
    Så du gjorde också kort igår! Gillar det första kortet med pianopappret!
    Ses senare!
    KRAM!

    SvaraRadera
  4. Underbara kort!!!
    Här är första dagen med regn, annars har det varit soligt, eller växlande molnighet...

    Kram kram

    SvaraRadera
  5. Skicklig på kort är du och den blåa himlen finns nog där ovanför. Hoppas vi kan se den till midsommar! Tack för att du deltar i min utlottning! :o)

    SvaraRadera
  6. VIlka läckra kort :) men någon bå himmel ser man inte för mkt utav och det verkar som midsommarvädret ska bli som det brukar....ha det gott, kram

    SvaraRadera
  7. Stämmer bra att tavlan känns igen har gjort en sådan tidigare jue ;) Men denna är till mej =) Kan vara så att det blir ytterligare ännu en ;)
    Ha det gott! Nu skall jag ut och leta

    SvaraRadera
  8. Nu är jag här, har försökt titta in hos dig tidigare men blogger har strejkat. Jättefina kort! Glad Midsommar...KRAM Helena

    SvaraRadera
  9. Så fina kort du gör!!Blå himmel, vad är det för något?? :((( Så trött på regn nu!

    Ha en riktigt trevlig midsommar!

    Kram Susanne

    SvaraRadera
  10. Vilka underbara kort du gör! Blir glad av att se dem. =)
    I kväll har det varit riktigt skönt väder hemma hos mig även om molnen har sett ganska hotfulla ut så har det varit varmt och skönt.
    Ha en härlig midsommarhelg!

    Kram Emma - Emmas Vita Drömmar

    SvaraRadera