måndag 16 maj 2011

Inga kalorier...

Hej vänner!
Vid senaste scrapp träffen fick vi i uppdrag att göra en bakelse! De var något jag längtat efter att göra. Min blev nästan som en liten brudbukett vit å beige. Kanske vanilj och choklad smak? Denna kan man iallafall äta med gott samvete( iallafall med ögonen) . Många rosor gick det åt men det är så kul att ibland få frossa bland saker.

Annars går nog livet som en skogspromenad just nu. Ena stunden skugga andra solsken å ju mer skugga dessto mer gläds man åt de ljusa stunderna.

Ha nu en underbar kväll kära vänner och hoppas solen skiner på er!

Kram Kram

2 kommentarer:

  1. SÅ himla läckert, det var en rolig helg du hade :( har faktiskt varit inne på FB och skikat en vänförfrågan till dig, nu har jag gett mig in i den världen oxå, ha en bra dag, kram

    SvaraRadera
  2. Den ser verkligen ut som en brudbukett! En bra sak med dessa cupcakes är att de inte äts upp.
    Nu har jag också fixat en blogg! www.ceciliaskreativasida.blogspot.com
    Får se hur ofta jag gör inlägg, du får påminna mig ibland!
    Ses imorgon!

    Kram!

    SvaraRadera