torsdag 14 februari 2013

Ryggläge....

Hejsan!

Här kommer en kram till er alla rara vänner på alla-hjärtansdag.

Idag tänkte jag visa er det rum jag tillbringat mycket tid i den senaste tiden.
Ett ryggskott är orsaken...

Ja här i sovrummet har det nu länge på gått små projekt.
Som ni ser är sängen ännu inte vit :)

I fönstret står en annorlunda lampa som är arvegods efter makens farmor.

I taket hänger samma lampa kvar som när vi flyttade in.
Jag gillar den,så varför byta...

Vid min säng hänger detta vägg skåp som dottern Ebba har gjort till sin mamma.
Jag använder det som smyckeskåp.

En till kram ger jag nu er på denna kärleksdag!

KATHA

9 kommentarer:

  1. Ryggskott är jobbigt, hoppas du är
    på bättringsvägen. Skåpet från dottern
    är jättefint, gulligt med texten.
    Alla hjärtans kram
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  2. Usch! Kram och krya på dej!
    Har själv kraschat kroppen... ramlade ute... och går till naprapat men snart blir det väl bättre!
    Ha en fin alla hjärtans dags kväll!
    /Camilla

    SvaraRadera
  3. Hoppas du är bättre i ryggen för det är inte kul med ryggvärk. Mysigt sovrum gillar lampan. Önskar dig en fortsatt mysig♥-dag. Kram Beijan

    SvaraRadera
  4. Så du fick till ett inlägg! Hoppas allt känns lite bättre idag! Ses på söndag!
    Kram!

    SvaraRadera
  5. Å, jag gillar lampan i taket!!!!
    Kram
    Sofie

    SvaraRadera
  6. Krya på dig ...och den lampan skulle inte jag heller byta ut
    ha en bra helg
    kram Rosa

    SvaraRadera
  7. Inge vidare med ryggskott, härligt att du har vackra ting att titta på när du ligger där;)

    Önskar dig en härlig helg trots ont
    Kram
    Annie

    SvaraRadera
  8. ajaj ryggskott inte roligt:( hoppas det känns bättre:))
    vilket mysigt sovrum du har och vilket fantastiskt skåp hon gjort dottern;)) superfint verkligen

    ha de gött
    kramar ELLINOR

    SvaraRadera
  9. Hejsan.
    Vad fina saker du gör! underbara pappersblommor och fina kort. Stackare som har ont i ryggen, hoppas det blir bättre snart, måla sängen hinner du någon annan gång:)
    Ha det så gott.
    Kram Jennie

    SvaraRadera