söndag 12 juni 2011

Nya Loppisfynd

Hejsan!
Idag har varit en skön hemma dag med lite fixande med olika saker.
Efter gårdaskvällens åska och spöregn känner man att naturen har fått något den behövde. Så nu kan den grönska vidare i denna ljuva sommartid.
Loppisfynd

Ja lite nytt har jag ju fyndat på loppis.
En matta till altanen,en ljuslykta,kuddfodral,en lite annorlunda vas och en tavel ram till en fin bild som jag köpt av kära Agneta med bloggen nyanser av vitt. En liten griffeltavla kom oxå med.


Ha nu en skön kväll alla goa vänner!!

Kram

4 kommentarer:

  1. Vilka fina fynd du gjort! Det är så roligt med loppis, har själv varit iväg och hittat lite små saker idag. Vi har en större loppis inte långt hemifrån där jag kan gå runt i timmar... Hoppas du får en fin start på veckan!
    Kram
    Petra

    SvaraRadera
  2. Vad du fyndar! Är det Himpan du har varit på? Vi kanske kan gå tillsammans någon gång, så jag lär mig hitta fynden...
    Ha en skön dag! Ses snart!
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Hej hittade till dig genom Torpliv.så fina kort du tillverkar :) Loppis är ju något man aldrig tröttnar på!! ha en fin dag! kramiz Jessica

    SvaraRadera
  4. Hejsan
    Kul att du kika in till mej :)
    Vart så nyfiken så måste ju in till dej o kika ,jättesöta kort du gör .
    Fina loppisfynd också .
    Ha en fin dag
    Kramen Anette

    SvaraRadera