söndag 8 april 2012

Moped


För några veckor sedan fyllde sonen här i huset 15 år och i present fick han en moped,men det var inte denna här.


Nä denna pärla tillhör oss två i huset som precis som den  har några år på nacken.


I garaget ligger sedan många år en motor som vi hoppas ska passa så man slipper trampa.


En tvätt får vi nog börja med, den har stått på logen i väldigt många år.


De fina Husqvarna märkena sitter kvar.
Årsmodell har jag inte en aning om ,men ni kanske vet?

Nu önskar jag er en skön kväll och en fortsatt trevlig Påskhelg!
Kram Katha


7 kommentarer:

  1. Å vilken fin moppe, hoppas verkligen ni kommer att använda den *avundsjuk* :-)

    SvaraRadera
  2. Åh vilken ljuvlig moppe, tänk att susa runt på den en sommar...

    Nu till hur du tar bort dessa bedrövliga ordverifieringar;) Du går in på utforma väl där så klickar du på inställningar som du hittar längst ner på vänster sida. När du klickat där så kommer det upp alternativ under. Där finns ett alternativ som heter inlägg och kommentarer där klickar du. När du klickat där så kommer en radda med inställningar upp till höger men den du ska bry dig om är ordet ordverifiering där klickar du i Nej. (hi hi hi såg nu att vi haft ordverifieringen igång) Men det är iaf så man får bort den och nu är även vår borta;) (hoppas jag för nu blev jag lite osäker, fniss,,, ja ja vi får väl se om det fungerar)

    Önskar dig en fortsatt härlig dag

    SvaraRadera
  3. Oj,vilken raritet.....den får man vårda! Kramen Lisbeth

    SvaraRadera
  4. Godmorgon!

    Vilken häftig sak. kan se dig sveja iväg på den i sommar. Ha en fortsatt skön påsk helg.
    Kram Pernilla

    SvaraRadera
  5. Åhh, vilken gammal fin sak, den påminner mig om den min pappa körde omkring mig på när jag var liten.Och då pratar vi om slutet på 50-talet.jaa, så gammal är jag;)Ha en skön avslutning på påsken/kram Anne

    SvaraRadera
  6. Vilken häftig moped, tufft om du får fart
    på den och kan puttra iväg en tur i vårvädret.
    Vi har mulet idag, men varmare.
    Ha en fin dag
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  7. Vilken häftig gammal moped,,den ska man vårda
    Ha en bra dag och kör lugnt

    Kram Rosa

    SvaraRadera