torsdag 28 februari 2013

En tavla...

Hejsan alla goa vänner!

Här kommer ett fångrosor till er alla rara för att fira att solen har visat sig i flera dagar och gett oss härligt takdropp!

I mitt förra inlägg skrev jag om canvastavlorna jag skapar just nu.
Så här kommer lite bildbevis:)

Min absoluta favorit är texten
 "Lyckans fjäril sätter sig på den som har tid att vänta"

Flera av tavlorna har jag målat i olika grå toner.

Ja som så ofta finns fjärilar med när jag skapar.

Önskar er nu ett skönt veckoslut och hoppas på att den underbara solen visar sig i helgen också.

Kramar Katha

13 kommentarer:

  1. Fina tavlor! Annorlunda med ovala canvastavlor!
    Är svag för fjärilar så de är mina favoriter!
    Ha en skön helg! Vi ska till Dufweholm på Herrgårdsbrunch - ska bli härligt!
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Så fina <3 hur hinner du=!? :) önskar dig en fin helg!kram Jessica

    SvaraRadera
  3. Så fina. Var hittar man ovala canvas?
    Ha en underbar helg vännen. Idag borde påsarna ha hittat till dig
    Kram

    SvaraRadera
  4. Åh så fina du har gjort! Ovala canvastavlor har jag aldrig sett :)
    Kram
    MArie

    SvaraRadera
  5. Jättefina tavlor
    ha en trevlig helg
    kram Rosa

    SvaraRadera
  6. Åh, så fina!
    Gillar särskilt de med fjärilar... texten var
    också jätte fin!
    Kram Sofia

    SvaraRadera
  7. Jättefina tavlor, med vacker text och vackra bilder.
    Kram och trevlig helg/Rozie

    SvaraRadera
  8. Du är så duktig och gör så mycket fint!
    Ha en härlig helg!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  9. Åh va fiint du gör Katha! Ha en fin lördsgskväll gumman ♥ Gunilla

    SvaraRadera
  10. Så fina tavlor.Loppisen blev en flopp ,skit väder.

    Kram

    SvaraRadera
  11. Jättefina tavlor, gillar dina fjärilar.
    Sol och plus 6 har vi haft i flera dagar
    här, man börjar bli bortskämd med finväder.
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  12. Tittar in och önskar en fin söndagskväll..kul att du är med på min utlottning..kramizar

    SvaraRadera
  13. Hahaha, ja stryka tubsocker verkar ju vara lite överkurs:)
    Kram Anna

    SvaraRadera