torsdag 27 december 2012

Dagar mellan....

God fortsättning!

Ja så här i mellandagarna kan det kännas lite tomt.
Allt stök inför julen går i ett väldigt tempo och nu är allt lugnt och stilla.

Hemma på trappan låter jag ljuset i min lykta lysa dygnet runt nu.

Visst är lyktan rostig och väderbiten men jag gillar den.

I den gamla lådan från stallet där det tidigare låg massor av gamla hästskor är det sedan i höstas ljung planterad som nu är frostnypen och snötäckt.

I skogen är det vackert just nu och med lite svag vintersol som tittar fram glimmar det så fint.

Nu ska jag ta mig lite tid för att trippa runt hos er och se om ni haft en skön julhelg.

Varma kramar till er alla.
KATHA

17 kommentarer:

  1. Gokväll gumman,fina bilder du visar.Visst är det kul med lyktor:) Ha det gott nu! Gunilla ♥

    SvaraRadera
  2. Vilka vackra vinterbilder. Här har all snön regnat bort.

    Kram

    SvaraRadera
  3. Det var fint och låta ljuset lysa dygnet runt,
    fin lykta också. Och så fort julen gick,
    men jag är ledig ända till 7 jan.
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  4. Fint att låta din lykta lysa natt som dag, mysigt.
    Här är trist och grått nu när snön nästan försvunnit, så man får ta alla chanser och mysa till det.

    God fortsättning,
    Kram

    SvaraRadera
  5. God fortsättning vännen
    ✻ღϠ₡ღ✻ hoppas du har haft det fint i jul ;=) kram Jessica

    SvaraRadera
  6. Så vacker lyktan är.
    Önskar dig en god fortsättning
    Kram
    Annie

    SvaraRadera
  7. Så vackert Katha. Hoppas att allt är bra med dig.
    Kram Agneta

    SvaraRadera
  8. Vackert med lyktor
    ha en bra helg
    kram Rosa

    SvaraRadera
  9. Vackra vinterbilder :)
    Jag håller med dig, din lykta är jättefin verkligen, väderbiten och rostig :))
    Tack för din varma hälsning... Nu är man fru :))
    Ha en underbar kväll o kram på dig.

    Jessica

    SvaraRadera
  10. Härliga bilder!!
    Gott nytt ta hand om dig.
    Kram Anni

    SvaraRadera
  11. Härliga bilder, och ljuslyktan var underbar :)
    Ha nu ett gott slut och ett Gott Nytt År!
    Kram
    Marie

    SvaraRadera
  12. Tack men nej inga mail. Skickar du igen
    Sköt om dig
    Kram Agneta

    SvaraRadera
  13. Underbara bilder du visar !!!
    Jättefin lykta med det tända ljuset!!!
    Ha ett fint Gott Nytt År på dej!!!
    Kramar Lotta

    SvaraRadera
  14. Tittar in på kvällskvisten å önskar ett Gott Nytt År! Kram Iréne

    SvaraRadera
  15. Jag smyger in för att önska dig allt det bästa för det nya året.
    Tack söta du för att du förgyllde 2012 med dina fina ord, det gjorde mig gott.
    Stor kram Gerda

    SvaraRadera
  16. Hej du!
    Tack för allt fint du bjöd på under året!
    Kram och GOTT NYTT ÅR!
    Sofia
    ps. LYCKA TILL MED ÄGGEN... =)

    SvaraRadera
  17. Tack för detta året och Ett Gott Nytt År till Dig ! Kramen Lisbeth

    SvaraRadera