söndag 28 augusti 2011

Fynd

Loppisfynd!

Godkväll kära vänner!
Hoppas ni liksom jag har njutit av en ledig helg. Igår fick vi en riktigt varm och solig dag. Nu kan vi hälsa hästen Terrano välkommen till familjen. En riktig söt nos!!! Hoppas han kommer att trivas hos oss.
En härlig kräftskiva i glada vännerslag har vi oxå hunnit med. Å jag har pysslat massor mellan varven. Resultatet visar jag er en annandag. Tänkte bjuda på några riktiga fynd... 22 riksdaler var hela summan jag behövde punga ut med på loppisen.

En söt liten pall som är blå men ska bli vit med kanske lite text på.

Två stycken tesilar i modeller jag inte hade. Kommer passa bra i mitt teskåp.



Två stycken ljuslyktor som kommer lysa upp på altanen i höst mörkret.Lägg till bildtext
Ja de var mina fynd.
Ha nu en skön kväll!

Kram
Katha

3 kommentarer:

  1. Vilka otroligt fina fynd vännen. Spännande med paket :O). Kommer du upp på Formex?
    Kramisar

    SvaraRadera
  2. Grattis till nya familjemedlemen, vad roligt att det blev så...hoppas det ordnat sig med "dagarna" ha en skön måndagkväll, här sitter man i tvsoffan ihop med Malte och har tänt massor utav ljus, så mörkt ute....kram

    SvaraRadera
  3. Blev ingen loppis för mig denna helg! Var du på Himpan och gjorde några fynd?

    Ha en skön söndagkväll!

    Kram!

    SvaraRadera