söndag 24 april 2011

Välkommen till katha`s kortmakeri



6 kommentarer:

  1. katha`s kortmakeri å vilka fina kort

    SvaraRadera
  2. å vilka fina kort. Jag kommer att besöka katha`s kortmakeri fler gånger

    SvaraRadera
  3. Tack snälla du för fina kort!! Jag ska lotta ut dem framöver, men det kan ta lite tid för jag har så mycket att göra nu..men det kommer.

    Du är så rar!
    Kram Lotta

    SvaraRadera
  4. hälsning från moster brith och karin som har tittatpå alla dina fina saker vad duktig du är

    SvaraRadera
  5. Så roligt att se dina fina kort och det du arbetar med. Kram! från Barbro

    SvaraRadera
  6. Jätte fina kort du gör! Har sett dem hos Agneta (Nyanser av vitt/Signerat AJ)
    Hoppas att det är ok att jag kanske hör av mig lite senare, skulle ev behöva några fina små kort till en kommande produkt i webbutiken.

    SvaraRadera