söndag 25 november 2012

Hejsan!
Ja nu lider veckan mot sitt slut och en ny tar snart vid,visst går det fort just nu. Snart advent och lucia åh sedan står julen där. Var på en liten inköps runda igår. Ett nytt lusselinne till dottern och lite mera pysselsaker införskaffades.
Mimmis Garage hade öppet och där fanns mycket fint.
Stort TACK Mimmi för den underbara maffiga mosskransen.


En gammal konserveringsburk fylld med mosslummer och kulor i fattigmannssilver  och den fina nätkorgen blev mina fynd hos Mimmi.

Ett litet loppisbesök hanns också med, inte kan man ha för många ljuslyktor.
Så det blev en till....

Hållare för julgransljus slank också med.

Så här vacker blev min fina Garden girl i sjalen som rara Gunilla med bloggen Gunillas Ljusglimtar skapat till mig!!!
Hon är en ängel.

Önskar er nu en skön söndag!
Här ska det både skapas och städas å visst kliar det lite i fingrarna kanske ta fram lite stjärnor i fönstret och....
Vi får se...

Kram till er alla och stort tack för att ni tar er tid att lämna en liten kommentar är så roligt att läsa.

Katha

15 kommentarer:

  1. Fina fynd. Ha en fin dag. Kram Titti

    SvaraRadera
  2. Jag har blivit kullös här oxå..sålde kulorna i fredags ;)
    Ha det fint i dag!
    Här är man krasslig och får nog vara nedbäddad i soffan idag!
    KRAMIS

    SvaraRadera
  3. Jättefin ljuslykta, och vackert med
    julkulorna i burken. Igår hämtade jag
    adventsgran, men har inga ljus i än.
    Men det ska bli roligt och börja lysa upp
    lite i gråvädret.
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  4. nu har jag uppdaterat mig hos dig, var ett tag sen hihi
    vad fint och juligt du har hos dig mycket julinspiration:)

    vilka fina fynd du gjorde hos mimmi. Jag hade ju oxå tänkt åka och kolla lite men får nog inte till det i tiden idag...heller

    ha det bäst
    kram ELLINOR

    SvaraRadera
  5. Åååååh vilken underbar sjal. Hoppas att allt är bra. På tal om ljuslyktor köpte jag också en ny igår...hade ju ingen sån....
    Ha en fin söndag
    Kram Agneta

    SvaraRadera
  6. Hej! ja visst går tiden fort nu..hinner knappt med bloggandet ;)) tittar in som hastigast o önskar dig en fin ny vecka <3 kram kram Jessica

    SvaraRadera
  7. Fin lykta........kan man inte ha för många av i denna mörka tid.
    Fin idé med kulorna i glasburken...........

    Ha en fin kväll,
    Kram Anneli

    SvaraRadera
  8. Jag missade Mimmis garage ..men får ta det nån annan dag
    vilken härlig sjal..
    kram Rosa

    SvaraRadera
  9. Så många vackra ting du visar idag. Julgransljusen är helt fantastiska.

    Önskar dig en härlig start på veckan
    Kram
    Annie

    SvaraRadera
  10. Hej vännen
    Hur har du det? Bra hoppas jag. Kul att du är med i min lilla utlottning. Hälsa E.
    Kram Agneta

    SvaraRadera
  11. Vad är det för en mysig butik du hittat , Norrköping Så mysigt du har gjort. Blev insperad av din glas burk =)
    Här har ljus stakarna kommit fram i barnens rum idag. Mer hinns inte idag.
    Kram Pernilla

    SvaraRadera
  12. Vilka mysiga bilder..fy för detta skitväder..inte roligt att ha jycke denna tid....kram

    SvaraRadera
  13. Oj vad du handlat en massa skoj.
    Önskar dig också en fin vecka. Kram från Maria

    SvaraRadera
  14. Jättefin lykta, det behövs såna nu i mörkret :)
    Burken med kulorna är verkligen jättevacker, det liksom strålar av den!
    Ha en underbar dag.
    Kram
    Jessica

    SvaraRadera
  15. Fina bilder,älskar minigranar nu till jul!!
    Mysigt med växthus:)
    Kram Susanne
    Mormorsvita

    SvaraRadera